از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام ، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

فروشگاه اینترنتی میماوان با ارسال پیامک‏، کد پیگیری محصول را به شما اعلام می‏‌ نماید تا براحتی مراحل ارسال را دنبال نمایید.

آیا لازم است بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان با فروشگاه اینترنتی میماوان تماس بگیرم؟

: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، کارشناسان فروش جهت تایید و نحوه ارسال با شما تماس خواهند گرفت.

سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

در سراسر کشور سفارش‌‏ها با پست سفارشی ، پیشتاز و تیپاکس ارسال می گردد.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال کالا کرایه در مقصد می باشد و فقط شما مبلغ کالا را پرداخت خواهید کرد.

- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از استان سمنان، پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از یک روز تا پنج روز متغیر می باشد و زمان دقیق برای آن نمی شود تعریف کرد.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم ، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه ارسال متفاوت می باشد. در استان سمنان بیشتر سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنج شنبه تا ساعت 9 ثبت شوند، در همان روز امکان تحویل دارند. در مورد شهر های دیگر استان نیز برای سفارش‌هایی که تا ساعت 10 روزهای کاری ثبت می‌شوند، در همان روز ارسال خواهند شد و امکان تحویل در روز بعد وجود دارد و در سایر شهرهای کشور بسته به مکان بین یک تا پنج روز طول خواهد کشید.

سفارشات چه زمانی به پست و تیپاکس تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌‏هایی که قبل از ساعت 2 بعد از ظهر انجام شود پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی میگردند و همه سفارش‌‏هایی که قبل از ساعت 20 شب انجام شود پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد تیپاکس میگردند. و این با توجه به انتخاب ارسال در ثبت سفارش می باشد.

آیا می‏‌توانم کالای ارسال شده را رهگیری کنم؟

بله، پس از ارسال محصول، کد پیگیری برای شما فرستاده خواهد شد و شما برای رهگیری سفارشات خود می‏‌توانید شماره ۲۰ رقمی پست و شماره 13 رقمی تیپاکس مرسوله خود را در آدرس ها به ترتیب http://newtracking.post.ir و http://bit.ly/2y3GAoa وارد کنید.

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشته باشد، چه کار باید انجام دهم؟

با بخش فروش تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت رفع گردد.